Thursday, November 09, 2006

Θέλω κι άλλο


Γραμμένο 9:30 και μετά κολλημένος Τσιμισκή (γαμώτο πρέπει να το σταματήσω αυτό με την Τσιμισκή – Κηφισίας τη λένε τη ρημάδα, 3 μήνες πέρασαν, ακόμα να προσαρμοστώ).
Βέβαια όπως καταλαβαίνεις το γράφω δεν υποδεικνύει και τη φυσική λειτουργία - του γράφω αλλά καθαρά την πνευματική - του σκέφτομαι! Σκέφτομαι, αλλά τον τελευταίο καιρό σκέφτομαι σαν σε οθόνη υπολογιστή, σίγουρα το χεις πάθει. Όλα στο κεφάλι μου έχουν γίνει αρχεία συντομεύσεις και ένα φύλο Word!
Κίνηση Hang Over τσούξιμο στο μάτι, μια ακαθόριστη ζαλάδα, στο ‘να χέρι το τσιγάρο στ’ άλλο το τιμόνι και τράβα.... κλασσικός συμπαθέστατος μπάτσος στο Χαλάνδρι, κλασσικοί Αλβανοί στο επόμενο φανάρι, «το μόνο που ζητάω απ’ τη ζωή μου πλέον .......» και που ελεύθερο χέρι να την αλλάξω την ατάλαντη-αλλά-έχω-βυζί-και-κάνω-καριέρα. Όμορφα. Πρέπει να συμμορφωθείς καλέ μου, ούτε 20 είσαι ούτε ζεις τα φοιτητικά χρόνια, τώρα δουλεύεις, δεν μπορείς να σκάς μύτη στη δουλειά με το μάτι τούμπανο. Αλλά έλα που τραβάει η παρέα. «έχω πρόβλημα μεγάλο, δε μου φτάνεις θέλω κι άλλο....» ακόμα να τον αλλάξω το ρημάδι το σταθμό, αλλά τώρα που το σκέφτομαι δεν έχει και άδικο η γκόμενα, απ’ τη ζωή βγαλμένα παιδί μου σου λεω....
Σβήνει και το ρημάδι τ’ αμάξι αλλά κάνω την πάπια... θα θέλει πάλι καμιά τετρακοσάρα αλλά δεν είμαστε για τέτοια τώρα.
Τελικά δεν θα ξαναπιώ...
Πότε....
Τις καθημερινές,
και αρχίζουν οι εκπτώσεις, δηλαδή όχι και όλες,
τις Παρασκευές μπορώ ,
ε και τις Πέμπτες τι πειράζει!
Αλκοολισμός????
Εγώ τι λες τώρα.....
Που πας ρε κωλόγερε πρωί πρωί και χώνεσαι μη χέσω,
Τελικά αυτή τη γκόμενα με το ροζ SMART πρέπει να την έχω ξαναδεί
Μάλλον τη βλέπω κάθε πρωί
Και κοιτάει και επίμονα
Δεν είναι και κακή!
Κατεβάζει παράθυρο και κάνει το κλασσικό νόημα Να-Ρωτήσω-Κατά-Που-Πέφτει-Το-Σύνταγμα, χώθηκε ο μαλάκας ο ταρίφας μπροστά μου, πάει και η ευκαιρία.
Δεν Γίνονται αυτά, είναι κάτι τέτοια που την κάνουν σκατά τη μέρα σου!
Στο ύψος του Υγεία είμαι εντελώς ξύπνιος, έχω αλλάξει και σταθμό.....It’s the first day of the rest of your life (τρελό κομμάτι) Τιγκάρω το ηχείο, στυλ Γκάγκουρας-Με-Κάμπριο στη Σκουφά σιγομουρμουρίζω στίχους ... ΜΠΑ ...
μαλακία παρασύρθηκα και τραγουδάω κανονικά, κοιτάω μια δεξιά – η γκόμενα του SMART, του ροζ, ξέρεις είναι εκεί κοιτάει απαξιωτικά. Ψώνιο GEEK το ξέρω αυτό το βλέμμα...ε και με τα δίκια της....
Βρε αΐ από δω γλυκιά μου εγώ το βράδυ θα την δω και εσύ θα είσαι με το ροζ SMART και τις ψωνάρες φίλες σου για καφέ και εγώ μαζί της και την επόμενη φορά θα σου πετάξω απ΄ το παράθυρο και κάνα «άντε πλύνε κάνα πιάτο μωρή» Αγαπημένη ατάκα σε γυναίκα οδηγό ακόμα και αν οδηγεί τέλεια.

Τελικά δίκιο είχε «δε μου φτάνεις θέλω κι άλλο»
Θα σε δω το βράδυ

Labels:

2 Comments:

Blogger Lost said...

Ποδαρικό κάνω, ας πω κάτι ευοίωνο (όσο μου επιτρέπει το δικό μου hang over): stay hungry, stay foolish! (και το μάτι δεν είναι τόσο τούμπανο, υπερβάλλετε)

12:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

Καλοσόρισες αγαπητέ! Καλές εμπνεύσεις!
Το χειρότερο όταν πας στη δουλειά με hang over, είναι ότι η ώρα περνάει απελπιστικά αργά. Παρ'όλα αυτά η Πέμπτη είναι η καλύτερη μέρα για να βγεις και να κουρουμπελιάσεις. Δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλά έχει πολύ και πολύ ωραίο κόσμο, και είναι όλι απίστευτα κεφάτοι.

4:30 PM  

Post a Comment

<< Home