Sunday, June 03, 2007

Linked By Thrills

Ω Θεέ μου συνειδητοποιώ πόσο πίσω έχω μείνει σε αυτό το μπλογκοκόσμο μετά από το «υπέροχο» μπλογκοπάρτυ στο οποίο πήγα! Ευτυχώς να λες που πήγα παρέα με τη τσουλίτσα μου και δεν έδειρα κανέναν εκεί μέσα!!! ΦΡΙΚΗ ΧΑΛΙΑ ΞΕΝΕΡΩΜΑ ΜΠΛΙΑΧ

Και ξύπνησα που λες σήμερα μετά από τρεις βδομάδες, τις οποίες πέρασα σε κωματώδη κατάσταση λόγω δουλείας και γεγονότων που συνέβησαν εκεί καλά και κακά και αποφασίζω ότι θα το συνεχίσω, έτσι για το γούστο και γιατί θέλω, έτσι και λογαριασμό δε δίνω!!!! (επίσης ανακάλυψα κάτι ωραίες πάσες που δε μπορώ να αγνοήσω)

Πρώτη και καλύτερη έρχεται η μίνι συνέντευξη της πουρέκκας μου της Thrills:

Αγαπημένα νησιά για διακοπές:
Κοίτα αν μη τι άλλο παρά ανόητη η ερώτηση που μου κάνω! Στην Ελλάδα βρίσκομαι και στην Αθήνα ζω και εργάζομαι σε όποιο νησί και να με ρίξεις, εγώ δε θα σε παρεξηγήσω!! Τώρα αν η ερώτηση ήταν σε ποιο νησί έχω κάνει τις καλύτερες διακοπές εεε τότε θα μου έλεγα στη Κρήτη (αλλά προς Θεού) σα τη Χαλκιδική τίποτα στον κόσμο!!!!!

Καλύτερες διακοπές με γκόμενα ή παρέα:
Αδιαμφισβήτητα παρέα, τη γκόμενα την έχεις όλο το χειμώνα και περνάς καλά κλπ κλπ κλπ. Το καλοκαίρι μμμμ.... η περίοδος της ασυδοσίας και του πηδήματος. Τη γκόμενα τι τη θες μαζί σου!!! Αστην να πάει με τις κολλητές διακοπές και επειδή σίγουρα υπάρχει και άλλο ασύδοτο κάθαρμα σαν και του λόγου σου, αστη και να στα φορέσει!!! Μη τα θες και όλα δικά σου!!!

Ηλιοβασίλεμα ή ξημέρωμα!!!!
ΜΜΜ... θα έλεγα ξημέρωμα με γεύση τεκίλας μέχρι τα αυτιά και κάνα δυο κολλητοί να ξερνάν πραδίπλα όσο χαμουρέυεσαι με το σημερινοβραδυνό ξέκωλο που τσίμπησες πάνω στη μπάρα να χορεύει... whatever!!!!!!

Καλοκαιρινοί έρωτες: Ενδίδεις ή όχι?
Καλά πας καθόλου καλά???!!! Δεν υπάρχει και το καλοκαίρι χωρίς αυτούς!!!!!!

Καλοκαιρινό κεράτωμα?
Καλά αρχίσαμε και τις μαλακίες τώρα!!!! Αυτό μένει αναπάντητο και αυτονόητο!!!!

Αγαπημένο αντηλιακό?
ΠΟΤΕ αυτό είναι σπορ για άσπρους!!!!

Αγαπημένo coctail?
Κοίτα το μοχίτο είναι πάντα μια καλή επιλογή και σίγουρα καλοκαιρινή, αλλά αν ρωτάς πραγματικά για το τι γουστάρω να πίνω το καλοκαίρι??? ΜΠΥΡΑ ΜΠΥΡΑ ΜΠΥΡΑ

Αγαπημένα φρούτα?
Καρπούζια, κεράσια ποτέ έχουν αυτά τα ηλίθια κουκούτσια τα οποία βαριέμαι αφόρητα!! Πεπόνι μμμ άψογο

Αγαπημένο φαγητό:
Καλοκαίρι + διακοπές δεν κολλάει και το φαγητό σε αυτά. Είναι πάντα λίγο και πολύ πολύ ελαφρύ για να μπορέσεις ανα πάσα στιγμή να βουτήξεις στη θάλασσα!!!

Αγαπημένα παπούτσια:
Το καλοκαίρι????? Παπούτσια???? Εγώ?????? ΠΟΤΕ

Αγαπημένα ρούχα:
Παντελόνια φαρδιά άνετα με αντίστοιχες μπλούζες χωρίς παπούτσια!

Αγαπημένο soundtrack:
«Όλα τα καφεντελμαρίστικα τύπου, με μελωδία, λίιιιγο μπιτάκι, και ωραίες υπνωτικές φωνές.» είπε η Thrills και συμφωνώ με τα χίλια... πουρέκκα μου βάλε το σιντι και έφτασα!!!!!!!!!!!!!

Labels: ,

15 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Είναι η thrills για δέσιμο αλλά και συ παιδάκι μου δεν πας πίσω!!!!!!

12:43 PM  
Blogger alexis said...

σεξπυρ, θα θυμώσω και δεν θες...

ψολ, κερατούκλης, αλκοόλας, μα όλα τα καλά πάνω σου αγόρι μου?

1:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

Thrills>

και είσαι τόσο όμορφη όταν θυμώνεις...

YΓ: σλουπ σλουπ.

3:48 PM  
Blogger alexis said...

σεξπυρ, δεν έχεις ιδέα πόσο!

7:56 AM  
Blogger M&M said...

@ thrills & sexpyr

μπλογκοκαμάκι μίστερ ΣεΞπΥρ??? Μάλιστα, και όσον αφορά σε σένα thrills... μαθαίνω από τους καλύτερους!!! χιχι

12:51 PM  
Blogger alexis said...

ζηλεύουμε ψολ? ασ'το παιδί ήσυχο ρε, σεξπυρ μου μην τον ακούς, και κερατάς και αλκοολικός, τι περιμένεις...(μπλογκοκαμάκι, τςτςτς, τι λέξη, τι επίπεδο)

1:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

αγαπητέ collateral,

λυπάμαι πολύ για το επίπεδό σας, τς τς τς.

Για τιμωρία θα σου μιλάω στο πληθυντικό από εδώ και πέρα.

ΥΓ: τς τς τς.

11:07 AM  
Blogger Εραστες της Γαστρονομιας... said...

χαχαχαα!!! Ένα έχω να σχολιάσω και είναι άσχετο με τις κουλαμάρες που γράφεις πάλι...

Όταν ψάχνεις στο google για εικόνα με την λέξη "summer", μην βάζεις την πρώτη που σου βγάζει γιατί υπάρχουν και άλλοι ηλίθιοι που θα κάνουν ακριβώς το ίδιο...Όχι τίποτε άλλο, αλλά θα μας πάρει χαμπάρι η tria και θα μας αλλάξει τα φώτα!!!΄

Άσε που δεν έχεις mini...εκτός το πράσινο είναι το χρώμα που επέλεξες να έχει το bikini σου φέτος!

3:28 AM  
Blogger tria said...

Ας μου εξηγήσει κάποιος τι ρόλο βαράει εκείνο το ωμέγα δίπλα στη photo. Για τα αγαπημένα νησιά να μην ανοίξω το στόμα μου καλύτερα.
Tsoula μου πως με καταλαβαίνεις βρε παιδί :)
Οι αποπάνω όλοι το ‘χετε κάνει αμερικαν μπαρ εδώ μέσα

11:23 AM  
Blogger neraidaki said...

fantazomai tha thewrithw poli adiakrith na rwthsw ti douleia kaneis e? O:-)

5:46 PM  
Blogger M&M said...

@ sexpyr...
μα τι λέτε τώρα ... ούτως ή άλλως ένα τέτοιο επίπεδο απαιτεί τον Πληθυντικό τςτς

@ tsoula

εσύ θα μου πεις; ... εγώ θα σου πω!!!

@ tria

είναι "Ω Θεε μου ..." αλλά λόγω της ρημάδας της φωτογραφίας ωγήκε κάπως λάθος!!

@ neraidaki

ας μείνουμε στο media!!!

10:48 AM  
Blogger alexis said...

θα γράψεις τίποτα ή θα πέσουνε φάπες? χμμ???

1:14 PM  
Blogger λολιτα said...

αν και δεν το πιακα το νοημα απο ενστικτο και μονο πιστευω οτι ειναι καλο!


φιλακια!

12:46 AM  
Blogger M&M said...

??? Ποιό νόημα δεν πιάσατε αγαπητή Λολίτα! Πάντα στη διάθεσή σας να λύνω απορίες!!! :)

5:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

[B]NZBsRus.com[/B]
Lose Idle Downloads With NZB Downloads You Can Rapidly Search HD Movies, Games, MP3s, Applications and Download Them @ Dashing Speeds

[URL=http://www.nzbsrus.com][B]NZB Search[/B][/URL]

1:18 PM  

Post a Comment

<< Home