Monday, March 12, 2007

Αυτομάτως ενεργοποιημένοι

Χθες περάσαμε πολύ όμορφα, ο πατέρας ήρθε στο σπίτι κρατώντας στα χέρια του τον έλεγχο από το σχολείο, βέβαια αυτό σημαίνει μπελάδες! Μετά τσακώθηκαν με τη Μαμά και της είπε «να, κοίτα, ο γιος σου τι κατάφερε στο σχολείο, αλλά βέβαια, όταν εγώ φώναζα εσύ το χαβά σου, το καμάρι σου, μη το κακοκαρδίσουμε» Εγώ με τα πολλά εξαφανίστηκα στο δωμάτιο μου γιατί η συνέχεια είναι γνωστή, «καλά που βρέθηκα στο δρόμο σου και σε έκανα άνθρωπο» «αλλά βέβαια εσύ είσαι μεγαλωμένη με χαβιάρια και παντεσπάνια» και τελικά νομίζω ότι οι βαθμοί μου έχουν να κάνουν με τη καταγωγή της μαμάς, και αν ήταν από την Κρήτη και όχι από τη Πάτρα εγώ θα μπορούσα να γίνω πολύ έξυπνος.

Μετά ήρθε και ο αδερφός μου, ο Μήτσος, από τη «βόλτα», από αυτή που θα κάνω και εγώ άμα μεγαλώσω, και κρατούσε μια φούντα, η οποία μάλλον εκνεύρισε το μπαμπά, μάλλον γιατί την πήρε από κάποιον κύριο στο Σύνταγμα που φοράει φούστα και τσαρούχια. Μετά άκουσα το Μήτσο στο τηλέφωνο με τον Τάκη, τον κολλητό του, που του είπε «του βάλαμε φωτιά του πούστη» αλλά δε νομίζω ότι ο Τάκης κατάλαβε ποιου πούστη γιατί είναι Άγνωστος και μάλιστα Στρατιώτης.

Το απόγευμα καθίσαμε όλοι στο σαλόνι να δούμε ειδήσεις του σταρ γιατί λεει ο μπαμπάς ότι τα σημαντικά νέα τα δείχνει σε σούπερ. Αλλά εγώ δε το καταλαβαίνω αυτό και αύριο στο σχολείο θα ρωτήσω τον Κώστα, που η Μαμά του δουλεύει σε σούπερ μάρκετ να μου εξηγήσει.
Όμως η μαμά ήθελε να δούμε στο μέγκα που είναι δυο κυρίες και η μια δεν αφήνει την άλλη να μιλήσει. Τελικά είδαμε ειδήσεις στο μέγκα γιατί η μαμά «έχει δίκιο» και επειδή «οι ειδήσεις του σταρ δεν είναι για παιδιά» παρόλο που στην αρχή έλεγε για το Μπομπ το Σφουγγαράκη και ότι είναι το πρότυπο για όλη τη ομοφυφική κοινωνία! Αυτό δεν το κατάλαβα αλλά εμένα μου αρέσει ο Μπομπ άρα είμαι στην ομοφυφική κοινωνία.

Μετά η μαμά λιποθύμησε γιατί είδε τον Μήτσο στην τηλεόραση να κρατάει τη φούντα, που έφερε στο σπίτι και μετά είπε ότι θα έρθει η αστυνομία και όλα τα κανάλια. Εγώ όμως χάρηκα γιατί αν έρθει το σταρ θα τους πω ότι είμαι ομοφυφος και ότι μου αρέσει ο Μπομπ, αλλά μάλλον δεν έπρεπε να το πω στον μπαμπά γιατί κοκκίνισε και νόμιζα ότι θα σκάσει. Και η γιαγιά ήθελε να δει τη Μιραράκη Μεταχαλιά, και αυτό μου φαίνεται πολύ περίεργο επίθετο!

Αύριο να ρωτήσω τη δασκάλα τι σημαίνει να είσαι "ομόφυφος" και αν το Μεταχαλιά είναι ελληνικό επίθετο.

Labels: ,

11 Comments:

Blogger Blondie said...

χαχαχαχαχ!!! ΦΟΒΕΡΟ post!!!!!

12:49 AM  
Blogger alexis said...

μάνα μου, σου πήρε λίγο χρόνο αλλά εκδηλώθηκες...χαχαχαχχχ.

πολλά φιλιά σε λέω!

8:02 AM  
Blogger M&M said...

@ blondie

thnx!! :-)))

@ thrills

:-PPPPPPPPPP

9:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

απαιχτο μπράβο!!!!

3:33 PM  
Blogger happyland said...

Όταν θες!!!
Μπράβο ρε collateral, μ'έκανες και γέλασα!!!

4:32 PM  
Blogger nanakos said...

Ma kala, se posa ma8imata eixes katw apo ti vasi????

10:58 AM  
Blogger M&M said...

@ Μαράκι

Merci!!!

@ Happy

Όχι εγώ, ο μπόμπιρας!!!
Θα του τα μεταβιβάσω!!!

@ Νανάκος

όταν ξανά-επικοινωνήσει ο μπόμπιρας θα τον ρωτήσω, απ’ ότι ξέρω είναι λιγάκι χαβαλετζάκος!!!

ps χρόνια πολλά και από δω - 35 μα φαίνεστε μικρότερος!!!!

12:56 PM  
Blogger Εραστες της Γαστρονομιας... said...

Το αγαπημένο μου! Μπράβο ρε μπαλίτσα!!!

1:11 PM  
Blogger weirdo said...

Χαχα, πολύ καλό!!
(τι απάντησε η δασκάλα τελικά; :pP)
Καλημέρα:)

8:38 AM  
Blogger tria said...

Αγαπητό blog είχα κάνει ένα τεστ για το τι cartoon είμαι (κάποια στιγμή στη δουλειά που βαριόμουν...) και είχα βγει Μπομπ Σφουγκαρακης. Είμαι και εγώ ομοφυφη?
Ευχαριστώ

12:35 PM  
Blogger M&M said...

@ Tsoula

Αμάν με αυτή τη μπαλίτσα!!! Έχω χάσει 3 κιλά!!!!

@Weirdo

Θα το μάθουμε στη συνέχεια, μάλλον!

@ Tria

Στη δική σου περίπτωση είναι πιο επικίνδυνο να είναι ο Μπομπ λίγο από tria και όχι εσύ λίγο από Μπομπ!

10:32 AM  

Post a Comment

<< Home