Monday, February 05, 2007

Μια μετακόμιση που θα ‘χει τρελαθεί!

















Τις τελευταίες τρεις μέρες προσπαθώ να μετακομίσω! Λοιπόν έχω να σας δηλώσω τα παρακάτω!

Δεν υπάρχει κανένα έλεος για τους ανθρώπους που το χρειάζονται! Και αρχίζω να απαριθμώ τις στραβές!
1. κάποιος πολύ έξυπνος και πάνω από όλα μάγκας έριξέ πάνω στο καπό του αυτοκινήτου μου κάποιου είδους οξύ και το χρώμα έφυγε σχεδόν όλο
2. κάποιος άλλος, πολύ έξυπνος, τράκαρε το αυτοκίνητο πίσω αριστερά και μπροστά αριστερά αφήνοντας δύο μεγαλειώδη σημάδια πολέμου στην πανέμορφη μουρίτσα του!
3. ένα γλυκό πουλάκι αποφάσισε να πάθει διάρροια all over την πόρτα του οδηγού!
4. οι μεταφορείς δεν κατάφεραν να σταθμεύσουν το παράλογα γιγαντιαίο φορτηγό τους κοντά στο σπίτι μου με αποτέλεσμα να πρέπει να τους δώσω extra 50 ευρώ έκαστο για να καταφέρω να έχω σήμερα κρεβάτι
5. ο κύριος σκουπιδιάρης που περνούσε κάτω από το σπίτι μου τη κρίσιμη στιγμή πίστεψε πως ο ανυπολόγιστης αξίας πίνακας στέκεται στο πεζοδρόμιο για πέταμα – για την ιστορία τον έσωσα ειλικρινά από της σκουπιδιάρας τα δόντια την τελευταία στιγμή!
6. ο κύριος που μου πούλησε τα ολοκαίνουρια πανάκριβα ηλεκτρικά μου (κουζίνα και ψυγείο) αποφάσισε ότι θέλει άλλα 100 ευρώ για να μου τα παραδώσει και με καθυστέρηση 1 εβδομάδας! Το οποίο και σημαίνει ότι τα καλά μου κατεψυγμένα λιώνουν στο έλεος της φυσιολογικής φθοράς και πάροδο του χρόνου και ο αγαπημένος σουβλατζής έχει εκτιμήσει αυτομάτως το καινούριο του γείτονα!
7. ο κύριος Νίκος μας (μαραγκός επιστήμονας) αποφάσισε να μην εμφανιστεί με αποτέλεσμα το παράθυρο του μπάνιου να μη λέει να ανοίξει
8. η κυρία Βάσω (νοικάρισσα – επιστήμονας – όλοι μας γνωρίσαμε μια τέτοια) δήλωσε ότι θέλει ακόμα ένα ενοίκιο για εγγύηση (προφανώς της φάνηκα αρκετά ύποπτος και αφερέγγυος για το υπέροχο εβδομηντακοντετίας σπίτι της)
9. ο κύριος πάροχος τηλεπικοινωνιών μου δήλωσε πως αδυνατεί να συνδέσει νέα συμβόλαια παρά μόνο εν ώρα γραφείου, διότι κάθε έλληνας τηλεπικοινωνιαζούμενος οφείλει να είναι αν μη τι άλλο παρά αργόσχολος και δεν έχει γραφείο – δεν εργάζεται και τα ευρά φυτρώνουν σε ένα υπέροχο δεντράκι στη αυλή του!

Μπορεί και να τα έχεις ζήσει όλα αυτά! Μπορεί και όχι!
Μπορεί να έχεις ζήσει μια χειρότερη μετακόμιση από αυτή
Αλλά αυτή τη στιγμή νιώθω ότι έχω φέρει εις πέρας του 12 άθλους του Ηρακλή με μπόνους given του Σίσυφου τα μαρτυρία!
Πες μου καλέ μου φίλε τι χρωστάω και πληρώνω μια απλή μετακόμιση τόσο ακριβά!
Πες μου λοιπόν τι πιο δύσκολο από αυτή τη μετακόμιση! Δεν αντέχω άλλο! Αν και αυτά στα γράφω οκλαδόν πάνω στο καινούριο μου κρεβάτι στη νέα μου κρεβατοκάμαρα, ανάμεσα στη γνώριμη μυρωδιά λαδομπογιάς και παρκέ, αισθάνομαι τόσο μα τόσο κουρασμένος που δε νομίζω ότι θα αντέξω άλλη μια μετακόμιση! Μάλλον θα σταματήσω εδώ!
Καλή αρχή!
Αν και δε νομίζω ότι ξεκινάει καλά!

Labels:

16 Comments:

Blogger alexis said...

κουράγιο μικρέ μου...σκέψου το διάβασμα που θα ρίξεις και θα αισθανθείς πολύ καλύτερα!

βρήκες πάντως χρόνο να γράψεις άρα μάλλον ξύνεσαι και το παίζεις θύμα...

χι-χι!

6:45 PM  
Blogger kagelo said...

Καλά ξεμπερδέματα.
Γαμώτο, αυτά με το αυτοκίνητο δεν είναι πολύ σπαστικά; :-(

7:49 PM  
Blogger weirdo said...

..αν μη τι άλλο, το χιούμορ σου δίχνει άνθρωπο που αντέχει στις κακουχίες...:)
Καλά κουράγια..!

11:29 PM  
Blogger M&M said...

@ thrills
Είσαι ΚΑΛΟΣ άνθρωπος!!
Καλό ταξίδι και να σε ξαναδούμε!!!!

@ kagelo

THNX αυτό με το αυτοκίνητο με τσάκισε (οικονομικά δε και ψυχολογικά)

@ weirdo
άσε που να σου λέω!!!
Ευχαριστώ

Καλημέρες

10:30 AM  
Blogger sorry_girl said...

έλα βρε εγώ όλα καλά τα βλέπω!
Σκέψου οτι είσαι σε καινούριο σπίτιιιι!
Αν θες τίποτα ιδέες για διακόσμηση, πες μου!
(μπορεί να βγεί λίγο σουρεαλιστικό αλλά δεν πειράζει ε;)
χιχι

1:25 PM  
Blogger nanakos said...

Κι εγώ νομίζω πως γκρινιάζεις για να γκρινιάξεις! Μύρισε λίγο τη μπογιά και σκέψου πως όλα αυτά πέρασαν. Σημασία έχει πως είσαι στο καινούριο σπίτι ΣΟΥ! Αυτή η σκέψη είναι από μόνη της υπέροχη.

Υ.Γ. Ελπίζω το αυτοκίνητο σου να μην είναι ένα άσπρο Civic που την Κυριακή στις 12 το βράδυ ήταν παρκαρισμένο Καλλιδρομίου και Ασκληπιού. Αν είναι έτσι, σου ζητώ συγγνώμη και θα σου πληρώσω τη ζημιά.

1:36 PM  
Blogger M&M said...

This comment has been removed by the author.

3:33 PM  
Blogger M&M said...

@ sorry
φχαρστώ με σκλαβώνετε! αν και νομίζω ότι τα βάσανα μου τελείωσαν! Με την πρώτη ευκαιρία έχετε κερδίσει μια πρόσκληση για το πολυτελές μου μέγαρο!

@ Νανάκος

Είδες τι αχάριστοι άνθρωποι υπάρχουν σε αυτό το κόσμο! Όσο για το αυτοκίνητο μην ανησυχείς, δεν έχω ΑΣΠΡΟ CIVIC (JESUS)

3:34 PM  
Blogger Epsilon said...

Πωπω τόση γκαντεμιά :-ΡΡΡ
τουλάχιστον μπήκες στο καινούργιο σπίτι κι ας ελπίσουμε ότι τώρα όλα θα πάνε καλά! Δηλαδή δεν θα αρχίσουν οι διαρροές σωλήνων και η πτώση ασφαλειών στον κεντρικό πίνακα χεχε
Κουράγιο και καλορίζικο!

11:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

Καλημέρα, εχμ, όλα καλα τώρα?
Μη μου αγχώνεσαι, τα γραφεις ωραία, δείχνει άνθρωπο με χιούμορ και υπομονή...

11:36 AM  
Blogger M&M said...

@ Epsilon

Να σου πω! Όχι πτώση ασφάλειας δεν συνέβη αλλά από διαρροές, μόνο όλες οι βρύσες του σπιτιού!!! Και αυτό είναι μόλις χθεσινό! ΑΑΑΑΑΑΑΑ

@ Argyrenia

Σας ευχαριστώ!!!!! Θα προσπαθήσω να μην αγχώνομαι (αν και όπως αντιλαμβάνεστε, δεν είναι και πολύ εφικτό)

12:35 PM  
Blogger alexis said...

Ε μάνα μου, ινάφ με τούτο το ποστ που ανέβασες δαμέ! Εφκαλές μου την ψυχή! Άντε τσι όταν έρθω τζαμέ να μαζευτούμε ούλοι τζε να κάμομεν πάρτυ εν το νέο έσω σου! Φιλούθκια πολλά πελάρα!

1:33 PM  
Blogger Εραστες της Γαστρονομιας... said...

Καλή αρχή στο νέο σπιτάκι αγάπη!
Πότε θα μας καλέσεις να το δούμε?

Αν χαθείς τώρα που φεύγω θα σου κόψω τον κώλο!

1:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by the author.

4:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

Πώ πωωωωω :-PpPp

5:18 PM  
Blogger Εραστες της Γαστρονομιας... said...

Καλέ μου, πες καμία από τις ιστορίες σου!

7:16 PM  

Post a Comment

<< Home