Tuesday, January 09, 2007

Κρίσιμο σημείο

Η απαρχή μιας σχιζοειδούς κατάστασης, όπου σχεδόν αποχωρίζεται το μέσα σου από το έξω σου! Το αριστερό από το δεξί σου! Το πάνω από το κάτω σου! Και γίνεσαι αυτομάτως 2 μισά! Ένα που ικετεύει να ακολουθήσεις το λογικό, το σωστό, το ηθικό, το δίκαιο και ακόμα ένα που σε σπρώχνει με μαθηματική ακρίβεια στη κατηφόρα, στη καταστροφή, στη κατάθλιψη! Δύο μικρή γρύλοι, ο Τζάσπερ και ο Τζάσπερ, δύο φωνές δύο συνειδήσεων, μια ντυμένη με φτερά αγγέλου και φωτοστέφανο και μια με κερατάκια κόκκινη ουρίτσα και τρίαινα! Η αιώνια (μη χέσω) μάχη του καλού με το κακό... και έρχομαι να ρωτήσω: Ποιος θα μου πει πιο μισό είναι το καλό, πιο πρέπει να ακούσω;
Όσες φορές άκουσα το λογικό, δεν έζησα. Όσες άκουσα το άλλο, πόνεσα!
Λοιπόν;

Labels:

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

είμαι βέβειος ότι η ουσία του προβληματισμού σου είναι ισχνή.
Κάνε ό,τι γουστάρεις!

11:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

βέβαιος, βεβαίως...

11:24 PM  
Blogger M&M said...

ίσως είναι ότι πιο ευθύ έχω ακούσει! Σας ευχαριστώ, kagelo!!!

10:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

συμφωνώ απόλυτα με το κάγκελο. κάνε ό,τι γουστάρεις αρκεί να μην κάνεις κακό στους γύρω σου (στον εαυτό σου ελεύθερα πιασίματα)

11:21 AM  
Anonymous Anonymous said...

Να σε πω..εγώ πιστεύω οτι υπάρχει κι άλλο ένα παράλληλο σύμπαν στο οποίο κάνεις ακριβώς το αντίθετο από αυτό που κάνεις σ' αυτό.Οπότε καλό και κακό δεν υπάρχει.Οπότε όλα εντάξει είναι.
(και να φανταστείς δεν έχω πιει τίποτα..αχ δεν είμαι καλά ας με σταματήσει κάποιος!)

2:01 PM  
Blogger M&M said...

Αυτή η ιδέα του παράλληλου σύμπαντος πραγματικά με ενθουσιάζει! Βέβαια θα ήθελα να γνωρίσω τον εμένα στο άλλο σύμπαν, το παράλληλο! Σας ευχαριστώ sorry_girl με δώσατε ωραία τροφή για σκέψη (να μη πω και συγγραφή!)

Υστερ(ι)όγραφο (το ερωτηματικόν): δώστε μου κάποιες εξηγήσεις περί του "να ΣΕ πω..."

2:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

Χιχιχ αστειεύομαι βρε..με αρέσει αυτός ο τρόπος έκφρασης ο βόρειοςςς
Βέβαια αν ρωτήσεις κάποιους (βλ.pj,ανώνυμη Μ.), θα σου πουν οτι υπάρχουν κι άλλοι λόγοι.
Αλλά αυτό πια αγαπητέ μου είναι κουτσομπολιό!
χι!

2:54 PM  
Blogger M&M said...

Μα όχι παρανοήσατε, είμαι βόρειος και αντιμετωπίζω την κλασσική ρατσιστική συμπεριφορά των της αυτής πόλεως κατοίκων για εκφράσεις τύπου "να σε πω", "θα τον πω να έρθει", "στην οικοδομή που μένω" , "θα σου γαμήσω" και "θα με κλάσεις τα α..", οπότε και θεώρησα πως κατάγεστε από τα βόρεια και εσείς! Δεν εγνώριζα όμως ότι ο τρόπος αυτός έκφρασης έχει μετατραπεί σε "νορδερν - σικ"

Όσο για το κουτσομπολιό θα το ερευνήσω καθότι είναι και του τύπου μου τέτοιου είδους "κοινωνικές κριτικές"

3:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

Collateral,αν κρινω απο τον παραλληλο εαυτο της sorry...μαλλον δε θες να γνωρισεις τον δικο σου... :)

7:57 PM  
Blogger M&M said...

Για να το λέτε εσείς κάτι θα ξέρετε!!! Πάντως δεν παύει να είναι φοβερά ενδιαφέρουσα προοπτική!!

10:51 AM  

Post a Comment

<< Home