Tuesday, December 19, 2006

Κάπα 2η μέρα





















Και άλλη ωραία μέρα.
29 Τσιγάρα 6 καφέδες 9 ώρες γραφείο
Μου 'χει γυρίσει το μέσα έξω! Βαριέμαι αφόρητα και πρέπει να χάσω κιλά!
Και άλλα μηνύματα ... μερικά ενδιαφέροντα. Μια ηλίθια συνομιλία με μια πρώην (μπλιάχ) με τη νυν (ανάβω τσιγάρο) ξεκαθαρίστικαν πράγματα, λύθηκαν παραξηγήσεις.
Πολύ ενδιαφέροντα αυτά.

- Τι έχεις παιδάκι μου;
- Τίποτα, πολύ δουλειά.
- Ε καλά, δεν έχεις ανάγκη εσύ!

Μα και βέβαια ποτέ δεν είχα, ανάγκη έχουν οι κακομοίρηδες στα φανάρια στην Αρδήττου που δίνουν χαρτομάντιλα, εγώ δεν έχω, εγώ έχω προσωπικότητα (μέλλον, προοπτικές, δυνατότητες).














"Προσωπικότητα είναι η μάσκα με την οποία ένα πρόσωπο παρουσιάζεται στους άλλους"

Ερωτήσεις:
1. Μέχρι πόσες μάσκες επιτρέπεται να υιοθετήσεις;
2. Ποιοι είναι οι άλλοι;










Θεωρία περί μάσκας:

Μάσκα είναι αυτό που θέλουν οι άλλοι να δουν σε σένα και όχι αυτό που θες να τους δείξεις. Εσύ μπορείς να αντιληφθείς το πως σε βλέπω εγώ μόνο μέσα από την οπτική που έχεις εσύ για σένα! Και εγώ μπορώ να σε δω μόνο μέσα από την εικόνα που έχω σχηματίσει για σένα και όχι αυτή που νομίζεις ότι μου έχεις δώσει εσύ. Κοινώς, πλανάσαι πλάνην οικτράν, φιλαράκο, αν νομίζεις πως αυτό που μου δίνεις είναι αυτό που παίρνω.
Ζούμε σε εντελώς παράλληλα σύμπαντα και δεν τέμνονται, στον αιώνα τον άπαντα.

Roller Coaster, enjoy the ride

Και καλή διασκέδαση!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home