Friday, December 22, 2006

!A Very Merry Christmas!










Φεύγω, την κάνω. Mόνο γιατί έχω την απόλυτη σιγουριά ότι θα ξαναγυρίσω. Δεν είμαστε για πειράματα αυτήν την εποχή. Πρέπει να ζήσεις όπως εσύ θες γιατί συμβαίνει μια φορά και μόνο.

Μια φορά συμβαίνει και αυτό πρέπει να γίνει όπως το θέλω. Όλα πρέπει να γίνονται ανάλογα με τις επιθυμίες μου. Και ποιος είσαι εσύ που θα μου πας κόντρα. Ποιος είσαι εσύ που θα με γειώσεις και θα με αγνοήσεις. ΟΧΙ Δε θα σου περάσει αυτό. Θα γίνει όπως στο λεω εγώ.

Ο Υπέρμετρος εγωισμός τον οποίο είσαι διαθέσιμος να ποδοπατήσεις προκειμένου να κυλήσουν όλα σύμφωνα με το γαμημένο το πρόγραμμα, που εσύ ο ίδιος έχεις θέσει στον εαυτό σου. Κανένας δε σου επέβαλε τα πράγματα να γίνονται έτσι. Εσύ τα επέλεξες να είναι. Και τώρα θα ζήσεις με αυτό. Γιατί και εσύ καλή μου φίλη δίκιο έχεις. Μεγαλώνουμε. Και Μεγαλώνοντας γίνεται όλο και πιο δύσκολη η νέα αρχή. Όλο και πιο πολύ δυσκολεύεσαι να εγκαταλείπεις και να ξανά ξεκινάς. Κρύβεις τα υπόλοιπα γράμματα (πράγματα) όπου βρεις. Τι χαλιά, τι καναπέδες , τι φιλιά, τι σχέσεις. Όπου και να σηκώσεις, από κάτω βρίσκεται ολόκληρο το ελληνικό αλφάβητο, με κομμάτια και συλλαβές, αυτών που δεν παραδέχεσαι. Αυτών που έχεις κρύψει. Από τον εαυτό σου κυρίως, γιατί όσες και να είναι οι διαπιστεύσεις, who gives a fuck!!!

Μάζεψα λοιπόν για φέτος όλα τα γράμματα. Ντύνω το Κάπα με χριστουγεννιάτικο σκουφάκι το Άλφα με κερατάκια τάρανδου, το Ταυ με κόκκινη στολή και πάει λέγοντας. Τα αφήνω στο τραπεζάκι, στο σκρίνιο, στο γραφείο φεύγω και κλείνω την πόρτα πίσω μου. Παίρνω μαζί μου ένα ψεύτικο χαμόγελο και μια βαλίτσα με τα χειρότερά μου ρούχα και παω για να γιορτάσω τα Χριστούγεννα ανάμεσα σε μνημόσυνα άλλα τέτοια ευτυχισμένα.

Καλά Χριστούγεννα

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home