Sunday, July 08, 2007

Αυτομάτως Ενεργοποιημένοι IV

Μικρέ μου αδερφέ,

Τώρα που λείπεις διακοπές στη Σουβάλα με τη Μαμά και το Μπαμπά αποφάσισα να σου στέλνω γράμματα και να μαθαίνεις τα νέα μου! Αυτό θα σε βοηθήσει και στην ορθογραφία σου! Ορθογραφία όμως η κυρία Θεανώ δεν ξέρει! Τώρα θα με ρωτήσεις ποια είναι η κυρία Θεανώ. Ε, η κυρία Θεανώ είναι η κυρία που έχει το «Ξενοδοχείο Θεανώ» που έμεινα το ΣΚ στην Ύδρα!

Στο λέω αδερφούλη σα συμβουλή, ποτέ μα ποτέ μη πας στην κα Θεανώ στην Ύδρα. Ένα άθλιο, πανάκριβο δωμάτιο το οποίο κοιτούσε στον ακάλυπτο και όλα τα κλιματιστικά έβγαζαν το ζεστό τους αέρα μέσα στο Δωμάτιο μου!

Δεν ήταν όμως μόνο ο ανεμιστήρας, της φωτογραφίας, ήταν και το κλιματιστικό. Ανά 5 λεπτά η κα Θεανώ μας χτυπούσε το παράθυρο για να κλείσουμε το a/c. ΕΕΕ ΕΣΕΙΣ ΣΤΟ 9, ΤΟ ΑΡΚΟΝΤΙΣΙΟΝ ΚΑΙΕΙ ΠΟΛΥ ΡΕΕΕΕΕΕΥΜΑ. Κοινώς αδερφούλη καλή και υπέροχη η Ύδρα αλλά η κα Θεανώ για τ’ ανάθεμα! Για τ’ ανάθεμα και όλοι οι σερβιτόροι σε ΟΛΑ τα εστιατόρια της Ύδρας. Να θυμηθώ να πω στη Μαμά να σου κόψει τα Αγγλικά και να σε γράψει για Αλβανικά!! Εγώ ζορίστηκα!




Το ταξίδι ήταν το κάτι άλλο! Φορτωθήκαμε συλλήβδην σε ένα πανβρώμικο κατά τα άλλα ολοκαίνουριο καράβι μαζί με όλα μας τα συμπράγκαλα, μαζί σκυλιά γατιά και μωρά! Μας έκαναν μια φοβερή επίδειξη άσκησης ετοιμότητας και για το πώς θα στουμπωθούμε σοβαροί άνθρωποι μέσα σε κάτι πορτοκαλιά σωσίβια σε περίπτωση που θα βουλιάζαμε! Μας συμβουλέψανε σε κάθε περίπτωση να παραμείνουμε ψύχραιμοι και να προχωρήσουμε ήρεμα στις εξόδους του πλοίου! Δηλαδή έτσι και βουλιάξουμε, να προχωρήσουμε ήρεμα, χαλαρά και άνετα, και στο βλέμμα μας να υπάρχει το κάτι του «αμέριμνου ναυαγού». Και ως εμπνευσμένη υλοποίηση της τραγικής ειρωνίας αποφασίσανε οτι το soundtrack του εξορκιστή είναι η κατάλληλη μουσική επένδυση. Η γιαγιά που καθότανε δίπλα μου έκανε με τρόμο το σημείο του σταυρού να ξορκίσει τη θεομηνία και ένα πιτσιρίκι πίσω έμπηξε τις φωνές «Αν βουλιάξουμε θα βραχεί το Game Boy μου»

Σήμερα που σου γράφω αυτό το γράμμα γύρισα στην Αθήνα! Το κατάλαβα άμεσα. Ο Πειραιάς βρόμαγε σκατίλα και αφού κατάφερα να βρω ταξί, μπήκα, εννοείται, στον πιο κουλό ταξιτζή που η ξελογιάστρα μοίρα του τον έριξε στη βάρδια Κυριακή με 38 βαθμούς!
Καλησπέρα, Καλησπέρα, ελεύθερος, Ναι ναι.

Ο κύριος ταξιτζής μου μίλησε για την Πάρνηθα και τη φωτιά και ότι πρόκειται για ανασκολοπισμό! Τι είναι αυτό δε ξέρω Νομίζω ότι έχει να κάνει κάτι με παλούκωμα ή με βιασμό παρά φύση! Όπως και να έχει καλό δεν είναι! Μέχρι να φτάσω από Πειραιά έμαθα γιατί δεν πρέπει να ψηφίσω, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ταξιτζήδες πασών των ελληνικών σωματείων, επίσης για το ηλεκτρονικό φακέλωμα και τα ηλεκτρομαγνητικά κύματα με τα οποία μας καθοδηγούν τα λαμόγια της κυβέρνησης!!! Εκεί, αδερφέ μου, δεν άντεξα του είπα ότι έχω ένα ξαφνικό ντεζαβού και αυτό σημαίνει ότι κάνουν αλλαγές στο matrix και κινδυνεύουμε άμεσα! Βγήκα πανικόβλητος από το ταξί χωρίς να πληρώσω! Πιστεύω ότι ο ταξιτζής έμεινε κόκαλο και θα το σκεφτεί πολύ σοβαρά την επόμενη φορά να μιλήσει για τις θεωρίες συνωμοσίας.

Δεν ξέρω αν θα ξαναπροσπαθήσω άλλο διήμερο αργοσαρωνικό! Πάντως ξεκουράστηκα! Περιμένω σύντομα νέα σου!


Μήτσος

Labels:

7 Comments:

Blogger alexis said...

Γυρίζεις νεαρέ ε? Με αρέσει ο πιστιρίκος σου, στο'χω ξαναπεί!

Kiss-kiss, hug-hug :)))))

8:12 AM  
Blogger M&M said...

Εγώ?? Ο Μήτσος!

10:33 AM  
Blogger happyland said...

Πρέπει να πέρασε καλά ο Μήτσος πάντως, γιατί γύρισε με έμπνευση!!!

9:33 AM  
Blogger M&M said...

Βρεεεεε σαν τα χιόνια!!! Που ήσανε μαρί τόοοοοοοοσο καιρό!?!??!

Φιλάαααααακια

10:24 AM  
Blogger nanakos said...

Η αδελφή μου θα πάει στην Ύδρα. Μήπως έχεις το τηλέφωνο της κυρίας Θεανώς? Χάρη θα μου έκανες.

3:53 PM  
Blogger M&M said...

Μα γιατί δεν την αγαπάς την αδερφούλα?? Τέτοιο χάλι ούτε στο χειρότερο εχθρό μου!

Τουναντίον στο προτείνω για απειλή στο Λέννυ!!! Η ευθανασία είναι passe πια!!! Απείλησέ τον με "Θεανώ" που θα τον κάνει κοκκινιστό στην κατσαρόλα!!

4:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

Great work.

2:43 AM  

Post a Comment

<< Home